Background

buih

Si Kacak & Si Cantik (My Followers)

Dashboard

Heartbeat

GELOMBANG FINAL EXAM

Assalamualaikum w.b.t.

sebelum 2 izankan saya berpantun,
dua tiga kucing menari,
mana nak sama cik milah sorang,
2,4, boleh kucari -cari...
hayooo...Final exam sudah mali ..??.            (pelik je bunyi, em lantak la)


haii uolls, sihat? berdebu dah la blog ni, lama x update new entry. nak wat cam na gua busy dengan assignment, test, presentation plak.. so x dpt nk menghupdate. mlm ni la gua berkesempatan utk update ceritara cinta , eh bkn ceritara beruk dengan musang berjanggut.kisah nya cm ni, pada suatu petang yang suam2 kuku, x berapa nak panas la, musang berjanggut berada dibawah pohon anggur yang rendang, tiba-tiba datang sang beruk berkata @#$%%%^.cantik janggut........eh apa yg aku merepek ni ..maaf ya ini akibat terlebih makan, makanan x sempat hadam dlm perut, maklum la sekarang ada kt rumah, makan byk sangat, kalu dok hostle makan bagai kais pagi makan pagi, kais petang makan petang.. kecian kan..harap hampa sedekah 10 ketul ayam KFC kt cheq..muahaaahahaha.

ok2.. cheq bohong ja kat ats 2.

pejam celik, celik pejam..mata gua ngantuk la..hehe. gua rasa sat ja masa berjalan. tgk2 gua dh nk hbs sem dh, gua nak final dh wei..cuak kot..gua harap gua dapat buat yang terbaik time exam nanti..& memperoleh result yg baik jgk inshaallah.. skung ni dh start cuti study week.. gua pun nak manfaatkan cuti ni dgn sebaik-baiknya dgn mentekedarah mentela'ah buku. :)

last sekali gua nak say good luck for KBM1181C, to my roomate ang paper byk exam t,wat leklok noh,and  to my beloved friends sehati, sejiwa , seraga.."Syera, Wanny, Husna & Aina" .good luck jgk untuk hampa semua harap2 kita berlima pulun bg dpt pointer yg kita idam-idamkan weiii ..Good luck jugak pada sapa2 yang nak final exam ni..bersedialah anda :)

KBM1181C

beloved friends

eh one more thing
gua nak peringatkan kepada sesiapa yang nak menduduki perperiksaan x kisah la student u ka, yg nak ambk  UPSR(dh hbs, seronok lah hampa), PMR ka, SPM ka, STPM, or STAM ka. ni gua nak share preparation sblum p dewan perperiksaan .



1) Malam Sebelum Peperiksaan.
  • pastikan anda tidoq secukupnya untuk memberikan kesegaran pada keesokkan harinya.
  • kumpulkan keperluan teknikal untuk peperiksaan contohnya pen , pensil, pembaris, pemadam.
  • PENTING - kad pengenalan, slip peperiksaan . letak ditempat yang senang diambil & mudah diingati.senang..hampa simpan teruih dalam beg yang nak bawak p exam esk.
  • kuatkan azam dan tekad untuk berjaya.
  • facebook,twitter, blog & seangkatan dengan nya kurang kan buat seketika,
gambar hiasan


2)Pagi Sebelum Peperiksaan
  • jangan lupa ambil sarapan pagi. yang dok hostle 2, hampa spare la roti 
  • jangan lupa bawak benda2 PENTING seperti diterangkan diatas.
  • datang awal ke tempat peperiksaan , sekurang-kurangnya 15 minit sebelum peperiksaan. ini bertujuan memberi ketenangan kepada anda.
  • sebaik-baiknya jangan berbincang lagi tentang pelajaran dengan rakan2 sebelum masuk ke dewan peperiksaan.  perbincangan seperti ini boleh merunsingkan fikiran anda.
  • berdoalah agar anda tenang, dipermudahkan semasa menghadapi peperiksan & mendapat kejayaan yg cemerlang.
  • masuk dewan peperiksaan dgn disiplin & berkeyakinan.
  • pastikan tempat duduk anda selesa. duduk dan tenangkan fikiran anda..
berdoa, usaha , tawakal


:)


sekadar perkongsian.sekian, wasalam...

notapoketseluaq: doakan cheq noh.hehe :)




Terima Kasih Kerana Sudi Baca! Kalau Suka Sila Like,Komen and Follow :)

9 000 orang nk komen kat Cik Sue :):

mohd helmy said...

assalamualaikum,,,selawat dan salam ke atas junjugan ke atas nabi muhammad s.a.w dan para sahabat...awak belajar kt mana?ambik kos apa???awak,good luck your exam and all the best and success...bnyklah berdoa dan ingatlah D.U.I.T..
D : DOA
U : USAHA
I : ISTIQOMAH
T : TAWAKAL
salam perkenalan dr saya...

SYAZ_WANI said...

Kak shu good luck 4 final exam....btw nice bgm....nnt abis exam jom kite karaoke lagu paradise dlm bilik...hehehehe

Nur Shuhada said...

@mohd helmyw'salam.
study kt uitm sg.petani,kos office management.orait..thank awk.
ya rite DUIT. doa,usaha,istiqomah & tawakal :)
salam perkenalan jgk :)

Nur Shuhada said...

@SYAZ_WANIhahaha.hanim ka????
.ceh cm na leh jumpa blog kak shu.hehe ..thank.u too :D

Pykaa Pdott said...

good luck ea :)

SYAZ_WANI said...

actually hanim dh lame stalk kak shu pny blog....hehehe

Nur Shuhada said...

@Pykaa Pdottthank ye :)

Nur Shuhada said...

@SYAZ_WANIowh ya ka..kantoi ar noh..hahaha:D

mohd helmy said...

awak saya belajar kt kedah jugak...saya belajar kt polimas jitra...awak dah sem brp sekarang...awalnya awak final??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved Cik Sue.blogspot.com