Background

buih

Si Kacak & Si Cantik (My Followers)

Dashboard

Heartbeat

~ AKSI BAPA PALING SADIS DI DUNIA ~

Assalamualaikum w.b.t

hai sahabat2 blogger semua & silent readers .Cik sue harap semua berada dalam keadaan sihat disamping orang2 yang tersayang :)

anak die kat bawah tu. ape pesen ni ..????? aiyoyo..


Wahh...stedy je si bapa ni kepit anak die celah kaki..haha
tak tahulah nak cakap ape dah bila tengak gambo kt atas ni .. 
keliru & tergaru-garu gak kepala cik sue ni. Ada jugak ke bapak yang wat cam ni. pelik sangat aih 

Dia nak ambik gambar  guna kamera, maka dia kepit anak dia kat celah-celah kaki sambil berdiri.

*Mungkin niat si bapa ni wat cam tu dia tak mau anak dia lari kat tempat lain kot
* kalau tak pun si bapa ni nak ambik gambar ta boleh sebab anak dia buas sangat  kot, then die telah mengambil keputusan untuk 
 mengepit anak dia di celah kaki..haha

Nak kata si bapa ni zalim, rasanye dia bukannye sampai tahap mendera anak die.

Tapi tindakan si bapa ni agak sadis jugak kan..hehe

pelik2 toi, kot ye pun dukung le anak tu,hehe , cian plak cik sue tengok anak dia dok celah kangkang si bapa tu.

Jangan terperanjat la kn sekarang ni pun dah banyak sangat budaya pelik-pelik kat dunia ni 

ce hampa komen cikit :)



Terima Kasih Kerana Sudi Baca! Kalau Suka Sila Like,Komen and Follow :)

14 000 orang nk komen kat Cik Sue :):

hairy said...

semua tuh nrmal angkat lambung2 ja ank2..haha

sis92 said...

budak tu jatuh luka bagai baru tau

Nur Shuhada said...

@hairyhaha..tp kot ye pun asal anak dok celah kaki..hehe

Nur Shuhada said...

@sis92tu ar pasai .hehe

bai baizura said...

hahaha.hebak la si bapak tu. nt suh suami buat gitu la kat anak. eh..? hahaha

Nur Shuhada said...

@bai baizurahaha..

KorN said...

sebenarnya bapak die tgh praktis ballet...
*eh, ade kne mgena ke? hahaha

Selendang Merah said...

wah bgus2 nk ikut cara bapak dlm gmbr nie lah..nnt boleh kepit anak cmtu..kih2

Nur Shuhada said...

@KorNpraktis ballet ???? hahaha

Nur Shuhada said...

@Selendang Merahhaha,SM boleh je ye.try jgn x try :)

Shellya... Kami Gembira... said...

sungguh menarik.. :)

CikMai said...

biar anak tersepit,kang lari sana sini hilang kena culik susah pulak..hehehehe

Pink Lavender said...

follow kamu

jgn lupa follow makneng semula

Nur Shuhada said...

@Pink Lavenderorait..makneng :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved Cik Sue.blogspot.com