Background

buih

Si Kacak & Si Cantik (My Followers)

Dashboard

Heartbeat

♥♥ JaTuH c!nTa LaG! ♥♥

Aku mencintai dia kerana agamanya dan kerana cintanya kepada Maha Pencipta, Andai dia hilangkan cintanya, maka hilanglah cintaku pada dia, Cinta dia terhadap Maha Pencipta mendekatkan aku padaNYA, Dan Kerana Cinta pada Illahi jugalah yang menyebabkan aku memilih dia..¨¯`♥
(sedutan filem ketika cinta bertasbih)


Kekasih,
Aku gembira mengenalimu,
Aku selesa mendampingimu,
Aku ikhlas mencintaimu,
Aku bahagia menyayangimu,

Kekasih,
Terima kasih kerana
Memberi peluang untuk mencintaimu,
Terima kasih kerana
Sering meluangkan masa disisiku,
Terima kasih kerana
Sentiasa menbahagiakan aku,
Terima kasih kerana
Memberi kesempatan kepadaku untuk menjadi kekasihmu,

Kekasih
Aku ingin kau tahu,
Hanya kau yang kucinta,
Tiada yang lain hingga hembusan na
fasku yang terakhir……
I LOVE YOU FOREVER!!!!!


Jujur
Aku menilai bukan dari
Keindahan paras rupa
Tetapi dari ketulusan hati
Aku jatuh cinta bukan dari
Kemanisan tutur bicara
Tetapi dari kejujuran kata-kata
Hadir kamu dalam hidupku
Ku hargai sepenuh jiwaku
Asalkan kejujuran menjadi teras
Pasti cinta kan teguh terpatri


~kite layan lagu dlu~

video



~ C!k Sue ~


Di saat aku duduk keseorangan…….aku melihat bulan di langit & aku tersenyum…
Kerana aku tahu dia sedang melihatku dan merasakan kehangatan kasih sayangku terhadapnya….
sayangku,
ku harap engkau akan sentiasa bersama ku walau apa pun keadaan kita…
kerana tuhan telah menemukan kita dan satu kan kita.

Wajahmu buat ku rindu,
Senyum manis mu ada di hati ku,
Canda tawa mu buat ku tak ingin jauh dari mu,
Perhatian mu semakin tak ingin ku jauh dari mu.




~ our forever is never ending ~






Terima Kasih Kerana Sudi Baca! Kalau Suka Sila Like,Komen and Follow :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved Cik Sue.blogspot.com